REKLAMAČNÍ PROTOKOL
(vyplní zákazník)Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!) |
Kontaktní osoba:Telefon/fax:
Mobil: E-mail: Poznámky: |
Reklamované zboží:Datum nákupu: (Datum vystavení faktury) |
Číslo faktury:
Podrobný popis závady: *Návrh způsobu řešení reklamace:
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení. |
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží. 2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení. Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________ |
(vyplní prodávající)Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje: Vyjádření prodejce: Datum: __________________ Podpis prodejce: _________________________________________ |