Powered by Smartsupp

Dárek pleťové sérum Peptigenol 4 500 Kč

Reklamační řád pro podnikatele a právnické osoby

4 min čtení

Reklamační řád pro podnikatele a právnické osoby

Tento Reklamační řád pro podnikatele a právnické osoby (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného podnikatelem či právnickou osobou prostřednictvím on-line obchodu Permanent Institut od společnosti

Permanent Institut s.r.o., se sídlem Králova 279/9, Žabovřesky, 616 00 Brno

IČ: 041 29 873

DIČ: CZ04129873             

zapsaná: u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 88360

adresa pro doručování: Vladislava Perutky 1280 686 05 Uherské Hradiště

telefonní číslo: 604 754 998

kontaktní e-mail: info@permanentinstitut.cz

 

  1. Odpovědnost prodávajícího za vady
    • Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
  • je v ujednaném množství;
  • odpovídá jakosti a provedení, které byly mezi kupujícím a prodávajícím sjednány, případně podle smluveného vzorku nebo předlohy, popřípadě podle účelu patrného ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý;
  • za vadu zboží je též považována situace, kdy prodávající dodá kupujícímu jiné zboží, než jaké bylo mezi nimi sjednáno;
  • nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.

Prodávající neposkytuje žádnou záruku za jakost a ustanovení § 2113 občanského zákoníku se neuplatní, nebude-li individuálně sjednáno jinak.

  • Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.

 

  1. Práva kupujícího z vadného plnění
    • Práva kupujícího z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.
    • Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí kupujícímu tato práva z vadného plnění:
  2. odstranění vady dodáním nové věci;
  3. přiměřená sleva z kupní ceny; nebo
  4. odstoupení od smlouvy.
    • Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, může kupující požadovat:
  5. odstranění vady; nebo
  6. přiměřenou slevu z kupní ceny.
    • O zvoleném způsobu řešení reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady, jinak o něm rozhodne prodávající. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s prodávajícím.

Přiměřenou slevu z kupní ceny může kupující požadovat pouze tehdy, pokud není možné vadu odstranit opravou věci, případně dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci.

Pokud kupující považuje vadu za podstatné porušení smlouvy, je povinen to prodávajícímu doložit.

Kupující bere na vědomí, že dokud neuplatní své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, je prodávající oprávněn dodat mu chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).

  • Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že kupující nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že:
  1. došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  2. kupující použil věc ještě před objevením vady;
  3. kupující nezpůsobil nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo
  4. kupující věc prodal ještě před objevením vady, anebo pozměnil věc při obvyklém použití; stalo‑li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá mu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

 

  1. Nemožnost uplatnění práv z vadného plnění
    • Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.
    • Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
  • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
  • vady použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jej kupující převzal;
  • věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
  • vyplývá-li to z povahy věci.

 

  1. Postup při reklamaci
    • Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího.
    • Závazný postup při reklamaci:
  • pro rychlejší vyřízení může kupující o reklamaci předem informovat prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně;
  • kupující je povinen informovat prodávajícího o tom, jaké právo z vadného plnění si zvolil, popsat závadu a/nebo popsat, jak se projevuje;
  • reklamované zboží doručí kupující prodávajícímu (jinak než na dobírku, kterou prodávající nepřebírá), přičemž při zasílání je kupující povinen zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
  • kupující ke zboží přiloží doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
    • Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží.
    • V souladu s občanským zákoníkem má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Kupující bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

 

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 6.1.2023.

 

 

 

 

Hodnocení obchodu

5,0 143 hodnocení

Aneta Stehlíčková | 17.03.2025
Maximální spokojenost. Super komunikace a rychlé dodání
Anna Šacherová | 01.12.2024
Velká spokojenost 😉
Oksana Petrychko | 22.12.2024
Jsem velmi spokojená
Dana Danielková | 19.02.2025
Od prvního kontaktu jsem byla mile překvapena profesionálním a vstřícným přístupem paní Aleny. Každý krok byl srozumitelně vysvětlen a cítila jsem se v péči odborníků naprosto v bezpečí. Určitě doporučuji Permanent institut všem, kteří hledají spolehlivou a kvalitní péči při odstranění PMU. Děkuji za skvělou spolupráci a profesionální přístup!
Olga Kovářová | 06.12.2024
S Permanent Institut spolupracuji mnoho let a nadstandartní přístup nepolevil. Veškěrá komunikace i objednávky jsou pohotově řešeny. Díky velké škále barev najdu vždy vhodný pigment, nejen pro prvotní aplikaci, ale i při korekci nežádoucích tónů. Čím více s nimi pracuji, tím více mě baví objevovat, jak je vhodně kombinovat. Stále nové pigmenty umožňují být kreativní a nepřestat se tak těšit z provedené práce. Prostě mě baví :-)
Veronika Honzíková | 16.03.2025
Maximálně.
Dagmar Michálková | 23.01.2025
Jsem velmi spokojená
Jarmila Konupčíková | 07.12.2024
Kvalitní barvy, rychlé dodání, výborná komunikace, jsem velmi spokojená

Sledujte nás na našem Instagramu

Krása, která zahřeje ❤️ Vítej v místě, kde krása působí přirozeně a péče je samozřejmostí. Dokonalé obočí každé ráno? Bez...
Aneta Stehlíčková – specialistka na permanentní makeup v Chotětově. Preciznost. Kvalita. Odbornost. To nejsou jen slova,...
🎯 SERIAL PRO MISTRY PUDROVÉHO OBOČÍ! 🎯 1/7 🚨 JEDNA CHYBA A JE PO PIXELECH! 🚨 📌 #1 Klíč k dokonalému tetování: SPRÁVNÝ...
🎯 SERIÁL PRO VŠECHNY, KDO TETUJÍ PUDROVÉ OBOČÍ! 🎯 2/7 📌 #2 Klíč k dokonalému tetování: Správně opřená ruka Chceš dosáhnout...
Chceš být lepší? Perfektní obočí | rty | linky | areoly | odstranění tetování CHCEŠ TO UMĚT? Individuální Masterclass -...
Zveme vás na Masterclass tetování prsních areol, který se uskuteční 28. dubna 2025. Tento specializovaný kurz je určen pro...
🔸 Chcete být v PMU opravdu nejlepší? 🔸 Při výběru kurzu je zásadní vědět, co se skutečně naučíte. A jestli budete pracovat...
🎯 SERIÁL PRO VŠECHNY, KDO TETUJÍ PUDROVÉ OBOČÍ! 🎯 1/7 📌 #1 Klíč k dokonalému tetování: Správný sklon tetovacího pera Chceš...
  Kvalitu garantujeme! Produkt sami používáme.
Tento produkt používáme v salonech a máme ho prověřený.