Powered by Smartsupp

Vrácení peněz za permanentní make-up: Co dělat, když barva není podle očekávání?

Dotaz od kosmetičky

Dělala jsem paní permanentní make-up obočí, ale barva je světlá. Paní se rozhodla, že si nechá obočí opravit v jiném salonu a požádala mě o vrácení peněz. Můžete mi poradit, zda vrátit celou částku, polovinu nebo vůbec nic? Děkuji.

Naše odpověď

Děkujeme za váš dotaz

Jsme rádi, že zákaznice je spokojená s tvarem obočí. Tento pozitivní fakt ukazuje, že váš salon umí nejen efektivně komunikovat se zákaznicemi, ale také precizně ovládá techniku tetování. Správný tvar obočí je základem úspěchu a svědčí o vaší odbornosti.

Permanentní make-up je dvoufázový proces

Je důležité si uvědomit, že permanentní make-up je dvoufázový proces. K dosažení finálního výsledku je nezbytné provést dvě aplikace. Barevnost a intenzitu pigmentu lze správně posoudit až po druhé aplikaci, kdy se pigment plně usadí a pokožka zregeneruje.

Kosmetička ručí za precizní dodržení všech kroků a postupů, avšak konečný odstín nemůže být vždy zcela garantován, protože je ovlivněn individuálními vlastnostmi kůže a následnou domácí péčí klientky.

Konečný výsledek po 4–6 týdnech

Výslednou barevnost je vhodné hodnotit po 4–6 týdnech, kdy se pigment usadí a pokožka dokonale vyhojí. Druhá aplikace slouží k doladění intenzity a odstínu obočí. Pokud zákaznice po první aplikaci není spokojena s intenzitou barvy, lze se rozhodnout buď pro opětovné tetování stejnou barvou, které obvykle zvýší intenzitu, nebo pro volbu výraznějšího a tmavšího odstínu.

To je jednoduché a efektivní řešení, protože barvy na tetování jsou dostupné v široké škále odstínů a intenzit. Váš salon tak může nabídnout zákaznici takovou barvu, která lépe vyhovuje jejím představám a dosáhne požadovaného výsledku.

Vrácení peněz – individuální posouzení

Pokud byla aplikace provedena správně a klientce bylo vše jasně vysvětleno, vrácení peněz obvykle není nutné, protože druhá fáze umožňuje upravit výsledný efekt a dosáhnout požadovaného vzhledu.

Vrácení peněz je však vždy otázkou individuálního posouzení a záleží na vaší úvaze a dohodě s klientkou. Doporučujeme udržet otevřenou a profesionální komunikaci, aby klientka pochopila celý proces a byla s celkovým výsledkem a přístupem spokojena.

Tímto způsobem podpoříte důvěru ve váš salon a profesionální přístup.